بیماران اورمی برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران اورمی برای جلوگیری از دیالیزکلیه ها مسئول فیلتر خون، تولید ادرار، ترشح هورمون، حفظ تعادل الکترولیت و تنظیم فشار خون می باشد. اورمی توسعه بیماری مزمن کلیه به مرحله پایانی است، این مورد جدی ترین است.

در این نقطه، کلیه ها نمی توانند به درستی عمل، منجر به تجمع زیادی از سموم در بدن است. این سموم را از گردش خون، خواهد عملکرد طبیعی اندام های دیگر داخلی تاثیر می گذارد، بنابراین فعالانه و موثر در دیالیز را ممکن است برخی از عوارض جلوگیری می کند.

اما برای بیماران مبتلا به اورمی، دیالیز یک راه حل اساسی برای دیالیز تنها می تواند تمیز کردن مولکول های کوچک از مواد سمی در خون کمک نمی کند، و ممکن است به طور موثر ترمیم آسیب به کلیه ها.

علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت می تواند باعث یک سری از عوارض، زندگی بیماران را به خطر اندازد. بنابراین، چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟

هنگامی که آسیب بافت کلیه و کارکرد اصلی خود را از دست داده، عملکرد کلیه شروع به کاهش، و اورمی. برای بیماران مبتلا به اورمی، کلیه خود را به شدت آسیب دیده بود.

درمان اورمی کلید برای بازگرداندن درمان آسیب کلیه، بهبود کارکرد کلیه، بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی منحصر به فرد.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد. بنابراین، بازگرداندن عملکرد کلیه، و سهولت اورمی، و می تواند توسط دیالیز اجتناب شود.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: دیالیز,Uraemia,Osmotherapy به میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 340
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: